Pogoji poslovanja

1. člen: Splošno

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine www.youthier.si (v nadaljnjem besedilu: spletna trgovina) v Sloveniji, ki jo upravlja gospodarska družba Youthier, prodaja kozmetičnih izdelkov, d. o. o., Lahomno, 3270 Laško, vpisana v Sodni register Republike Slovenije pod matično številko 8512876000, davčna št.: 94645035 (v nadaljevanju: ponudnik), e-mail naslov: info@youthier.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ta zakonodaja se uporablja za interpretacijo in izvrševanje posameznih pogodb, ki se izvajajo med ponudnikom in uporabnikom oziroma kupcem spletne trgovine.

Uporabnik spletne trgovine je fizična in/ali pravna oseba, ki opravlja dejanja v spletni trgovini in ima pravico do nakupa (v nadaljnjem besedilu: uporabnik). Kupec je individualna in/ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini (v nadaljnjem besedilu: kupec).

Ponudnik se zavezuje, da bo na voljo vsem uporabnikom in kupcem s sledečimi podatki:

  • identiteta gospodarske družbe (ime in sedež podjetja, davčna številka),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronski naslov in telefonska številka),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami, dokumenti, navodili ipd.),
  • pogoji dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj, rok in stroški dostave),
  • nedvoumno in jasno določene cene iz katerih je razvidno ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila izdelka ali storitve,
  • roki, v katerih je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

2. člen: Postopek nakupa

Spletna trgovina omogoča nakup kozmetičnih izdelkov z oddaljene lokacije.

Za nakup personaliziranega izdelka blagovne znamke Youthier mora uporabnik najprej izpolniti vprašalnik, ki se nahaja za klikom na gumb „Začni tukaj“ ali „Začni personalizacijo“. Ko uporabnik izpolni vprašalnik s svojimi podatki, predvsem o svoji koži in življenjskem slogu, programska oprema na podlagi njegovih odgovorov ustvari formulo za personaliziran izdelek, ki je popolnoma prilagojen uporabniku. Za nakup personaliziranega izdelka pritisnite na gumb “Naroči svojega” in izberite količino. Ob nakupu personaliziranega izdelka lahko za nakup izberete tudi obrazno kremo. Spletna trgovina vas bo vodila do zadnjega koraka, v katerem dodate svoje osebne podatke, kot so ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonska številka. Uporabniki, ki prvič opravljate nakup v spletni trgovini, boste po oddanemu naročili na svoj elektronski naslov prejeli samodejno generirano geslo, ki vam bo vsakokrat omogočil dostop do vašega uporabniškega računa na spletni strani. Že registrirani uporabniki pa se za oddajo naročila lahko prijavite v svoj uporabniški račun z elektronskim sporočilom in geslom.

Po registraciji oziroma prijavi izberite način plačila.

Če imate na razpolago kupon za posebno akcijo (popust ipd.), ga vnesite na mesto „Koda kupona“ in pritisnite gumb „Uporabi kupon“. S tem se bo pri izbranem naročilu aktiviral kupon za posebno akcijo.

Ko ste s postopkom nakupa končali, pritisnite gumb »Kupite sedaj«.

S pritiskom na gumb »Kupi«, je kupec dolžan poravnati vse obveznosti, ki izhajajo iz njegovega naročila.

Po potrditvi naročila, kupec na dani elektronski naslov prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila s strani ponudnika.

Nakupna pogodba med ponudnikom in kupcem začne veljati, ko je potrjena s strani kupca in ponudnika.

Nakupna pogodba je podpisana v slovenskem jeziku.

Nakupna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec ima do nakupne pogodbe dostop kadarkoli, s prijavo v svoj uporabniški računu (»Moj profil«).

 

3. člen: Cene

Vse cene so navedene v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano kako drugače.

Cene, določene v spletni trgovini v času nakupa so zavezujoče za obe strani, tako kupca kot tudi ponudnika, in se ne smejo spreminjati. V primeru spremembe cen izdelkov po opravljenem nakupu kupca, ponudnik kupcu ni dolžan izplačati razlike v ceni.

Zaradi narave poslovanja spletne trgovine je lahko vsebina spletne trgovine pogosto posodobljena. Kljub prizadevanjem ponudnika, da zagotovi točne in pravočasne podatke, možnost o netočnih podatkih ni izključena. V primeru, da pride do spremembe cene ali razpoložljivosti izdelka v času obdelave naročila, se nakupna pogodba prekine po samem zakonu (ex lege), s predhodnim obvestilom kupca ali pa se cena izdelka uskladi s privolitvijo kupca.

Cene veljajo v primeru plačila z določenimi plačilnimi metodami.

 

4. člen: Načini plačila

Naročene izdelke je mogoče plačati po povzetju, preko plačilnega sistema PayPal, s kreditnimi karticami Master Card in Visa ter debetno kartico Maestro.

 

5. člen: Dostava

Dostava se izvrši na naslov, ki ga kupec navede ob oddaji naročila.

Pogoji dostave so določeni v spletni trgovini. Kupec je dolžan plačati poštnino, ki je navedena v postopku naročila, razen če je v spletni trgovini navedeno, da je poštnina ob naročilu nad določenim zneskom brezplačna.

Vaša naročila poskušamo odposlati v najkrajšem možnem času. Ker so izdelki blagovne znamke Youthier izdelani na podlagi vašega personaliziranega naročila in so sveže pripravljeni samo za vas, si pridržujemo pravico, da izdelke odpošljemo najkasneje v roku petih delovnih dni po oddanem naročilu.

Naročeni izdelki bodo na območju Slovenije dostavljeni preko GLS logistične službe, običajno že naslednji delovni dan po prevzemu pošiljke s strani logistične službe. Naročene izdelke boste lahko prevzeli ob dostavi na dom ali na eni izmed GLS Paketnih trgovin po vaši izbiri in v skladu z dogovorom s kurirsko službo. GLS dostavlja pakete od ponedeljka do petka. O dostavi boste skupaj s kodo za sledenje pošiljki predhodno obveščeni tudi preko elektronske pošte na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila.

V kolikor je paket s strani ponudnika odpremljen pravočasno, ponudnik ni odgovoren za zamudo v dostavi s strani dostavne službe GLS.

Če je dostavljen paket ali izdelek v njem ob dostavi fizično poškodovan, v paketu manjka vsebina ali so na paketu vidni znaki odprtja, mora kupec v v 8 dneh po prejetju sprožiti pritožbeni postopek preko dostavne službe ali o tem obvestiti ponudnika. Ponudnik bo v sodelovanju z dostavno službo poskrbel, da bo pritožba rešena v najkrajšem možnem času.

V primeru, da kupec navede napačen naslov in je potrebno pošiljko vrniti ponudniku, stroške vračila paketa krije kupec.

Strošek dostave znotraj republike Slovenije znaša 3,90 EUR, razen če je v spletni trgovini navedeno, da je poštnina ob naročilu nad določenim zneskom brezplačna.

 

6. člen: Varstvo potrošnika

Potrošnik je fizična oseba oziroma posameznik, ki pridobi in uporablja izdelek za namene, ki so zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

 

7. člen: Odstop od pogodbe in garancija zadovoljstva

Skladno z določbami od 134. člena do 145. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22) ima potrošnik (kupec) pravico, da v 14 dneh od prevzema naročenih izdelkov prodajalca (ponudnika) z nedvoumno izjavo obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik (kupec) ima pravico do odstopa od pogodbe tudi v primeru naročila personaliziranih izdelkov (tj. izdelkov, izdelanih po navodilih potrošnika (kupca) in prilagojenih njegovim/njenim osebnim potrebam). Odstopni rok začne teči z naslednjim dnem po dnevu prevzema naročenih izdelkov s strani kupca.

Kupec izjavo o odstopu od pogodbe ponudniku pošlje na njegov elektronski naslov: info@youthier.si. Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti kupca in ponudnika glede izpolnjevanja pogodbe. Kupec mora vrniti kupljeno blago, ne glede na to, ali je bilo to že delno porabljeno, najpozneje v roku 14 dni od podanega obvestilu o odstopu od pogodbe. Ponudnik najpozneje v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne kupcu vsa prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. 

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

 

8. člen: Pritožbe in vračila naročenih izdelkov

V primeru, da pri dobavi izdelkov pride do napake ali poškodbe ali če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnega izdelka), se kupec obrne na ponudnika preko ustreznega kontaktnega obrazca ali elektronskega naslova ponudnika: info@youthier.si. Ponudnik bo napačno dostavljene izdelke brezplačno zamenjal za ustrezne. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno napačno dostavljenega blaga. Napačno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

V primeru, da dobavljeni izdelki ne izpolnjujejo značilnosti in specifikacij naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika, in sicer v osmih dneh od dneva prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom izdelka pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o tej napaki obvestiti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako opazil. Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo kasneje kot dve leti po datumu izročitve izdelka.

Kupec, ki o nepravilnostih v zvezi z izdelkom ali dostavo obvesti ponudnika pravočasno in po pravilnem postopku, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku, vrne delež plačila, ki je sorazmeren z napako, zamenja izdelek ali vrne celoten znesek nakupa.

 

9. člen: 30-dnevna garancija zadovoljstva z vračilom kupnine

Če kupec ni popolnoma zadovoljen z naročenim izdelkom v spletni trgovini, lahko ponudniku ta izdelek vrne v roku 30 dni od prevzema naročenega izdelka, ponudnik pa kupcu povrne znesek v višini nakupne cene izdelka brez poštnine na njegov transakcijski račun v roku 14 dni od dneva prevzema vrnjene pošiljke. Kupec nosi stroške vračila vrnjenega izdelka.

Kupec mora ponudnika o nezadovoljstvu z naročenim izdelkom obvestiti preko kontaktnega obrazca ali elektronskega naslova: info@youthier.si.

 

10. člen: Program ugodnosti „Podari 5 EUR, zasluži 5 EUR“

Ponudnik se zavezuje, da bo vsakega kupca izdelkov na spletni strani nagradil z možnostjo sodelovanja v posebnem programu ugodnosti „Podari 5 EUR, zasluži 5 EUR“.

Po opravljenem nakupu na spletni strani dobi kupec potrdilo o naročilu na naslednji prikazani strani in preko elektronskega sporočila. Preko obeh kanalov ima kupec možnost, da svojim prijateljem podari kupon v vrednosti 5 EUR pri nakupu Youthier kozmetičnih izdelkov. S preprostim vnosom imena prijatelja in njegovim elektronskim naslovom ter pritiskom na gumb „Pošlji kupon“, prijatelj dobi elektronsko sporočilo, v katerem je koda za popust v vrednosti 5 EUR, ki jo lahko uporabi pri nakupu na spletni strani. Za vsakega prijatelja, ki se odloči za nakup na podlagi kupona, tudi pošiljatelj kupona prejme kupon v vrednosti 5 EUR, ki ga lahko uporabi pri naslednjem naročilu na spletni strani ponudnika.

 

11. člen: Mesečna naročnina (subscription) za personaliziran serum Youthier

Ponudnik omogoča kupcem mesečno naročnino na personaliziran serum Youthier, pri čemer bo ponudnik kupcu poslal en personaliziran serum (v nadaljevanju: izdelek) na izbrani interval 30 ali 60 dni, izdelek pa bo zaračunan kupcu 3 dni pred dnem odpreme izdelka. Mesečna naročnina se začne z dnem nakupa prvega izdelka in izbiro mesečne naročnine za izdelek. Kupec lahko kadar koli spremeni ali prekine mesečno naročnino v svojem uporabniškem računu na spletni strani ponudnika ali preko elektronskega naslova ponudnika: info@youthier.si, vendar najkasneje 4 delovne dni pred naslednjo odpremo izdelka.

Ko kupec izbere mesečno naročnino za izdelek in prejme potrditev na svoj elektronski naslov, je sklenjena pogodba med kupcem in ponudnikom za ponavljajoče mesečno naročilo do preklica. Kupec je s tem zavezan k rednemu plačevanju mesečne naročnine za izdelek ves čas trajanja naročniškega razmerja.

Ponudnik bo kupcu vsak mesec, preko izbrane plačilne metode s strani kupca (kreditna kartica ali PayPal) zaračunal mesečni znesek za izdelek, kot je določen na spletni strani ponudnika v času sklenitve mesečne naročnine. Ponudnik bo shranil plačilne podatke kupca z namenom samodejnega zaračunavanja mesečne naročnine. Vsi kupčevi podatki v zvezi s plačilom so varovani in ponudnik je edini subjekt, ki te podatke lahko obdeluje.

Kupec lahko spremni ali prekine mesečno naročnino v svojem uporabniškem računu s pritiskom na gumb “Prekini naročnino” ali s sporočilom na elektronski naslov ponudnika: info@youthier.si. Če kupec prekine mesečno naročnino, je mesečna naročnina za izdelek prekinjena, vse dokler kupec s pritiskom na gumb “Obnovi naročnino” ali s sporočilom na elektronski naslov ponudnika: info@youthier.si mesečne naročnine ponovno ne aktivira.

 

12. člen: Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik zagotavlja zaščito vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 67/07) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES). S tem se ponudnik zavezuje, da uporabnikom in kupcem zagotavlja stalno zaščito osebnih podatkov.

Z registracijo v spletni trgovini se kupec strinja, da ponudnik shranjuje njegove osebne podatke in jih uporablja izključno za namene naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Tudi kupec je odgovoren za varstvo svojih osebnih podatkov.

Zbirka osebnih podatkov je pod nadzorom ponudnika. Ponudnik je edini subjekt, ki te podatke lahko obdeluje. Uporabnik oziroma kupec se lahko v vsakem trenutku seznani s ponudnikovo Politiko varovanja osebnih podatkov.

 

13. člen: Odgovornost

Ponudnik posluje v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in zakonodajo Evropske unije ter ves čas skrbi za uporabnika oziroma kupca.

Ponudnik je dolžan priskrbeti slikovno gradivo, navodila in opis za izdelke v spletni trgovini. Slike in tekstovna gradiva se lahko uporabljajo samo za informativne namene. Kupec je dolžan pred uporabo prebrati navodila, ki so priložena izdelku in jim slediti.

Ponudnik ni odgovoren za motnje ali prekinitve storitve, v kolikor je vzrok za te na strani kupca (npr. računalniški virusi) ali infrastrukture za delovanje spletne trgovine (npr. izpad internetne povezave).

Ponudnik si pridržuje pravico, da spremeni splošne pogoje poslovanja kadar koli in na kakršen koli način, brez predhodnega opozorila in ne glede na razlog spremembe. Novi pogoji se objavijo na ustrezen način, v skladu s slovensko zakonodajo. Novi pogoji poslovanja ne veljajo za že obstoječe nakupne pogodbe in morebitne še nerešene spore.

 

14. člen: Pritožbe in spori

V morebitnih sporih bo ponudnik po svojih najboljših močeh deloval v smeri, da se spor reši sporazumno. Vsaka pritožba se lahko pošlje ponudniku preko navedenih kontaktnih podatkov.

Vsaka pritožba se lahko ponudniku odda v pisni obliki preko kontaktnega obrazca na spletni strani ali preko elektronskega naslova info@youthier.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V primeru, da kupec in ponudnik spora ne moreta rešiti sporazumno, je za reševanje spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik kupca opozarja, da za reševanje potencialnih potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Youthier v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

 

15. člen: Avtorske pravice

Objavljena vsebina in tehnologija sta v lasti ponudnika ter sta zaščiteni z Zakonom o avtorski pravici (Uradni list RS, št. 16/07, 68/08, 110/13). Kot avtorska dela se štejejo vsi deli programske kode, vsa programska arhitektura in inženiring, grafike, slike, zvok in drugi elementi avtorja, ki jih po njihovi naravi ni treba označevati z oznako »avtorsko«. Celotna struktura je zaščitena kot enotna oblikovna rešitev.

Vsako kopiranje, oblikovanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti ponudnika je prepovedano.

Kupec, ki je na spletni strani ponudnika objavil določeno vsebino, dovoljuje ponudniku in vsem ostalim vpogled v to vsebino, v okviru kategorij in drugih funkcij v spletni trgovini, pošiljanja elektronske pošte, posredovanja preko vmesnikov, uvrstitve na druge strani, komentiranje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno uporabo, brez kakršnih koli omejitev.

Uporabnik oziroma kupec lahko uporabljata vsebine in storitve spletne trgovine v skladu z zgoraj navedenimi pogoji. Za druge vrste uporabe vsebin je treba dobiti predhodno soglasje ponudnika.

 

16. člen: Piškotki

Kot večina interaktivnih spletnih strani, tudi spletna trgovina Youthier uporablja piškotke, ki uporabniku spletne trgovine zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo.

 

17. člen: Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

Če niste našli ustreznega pojasnila na vaša vprašanja v naših splošnih pogojih poslovanja, obiščite  rubriko Pogosta vprašanja in odgovori.